czwartek, 5 marca 2020

Obraziłam się na siebie.

Świetna pogoda, aż się jeść odechciewa. Czekam na tą 5 z przodu na wadze. Naprawdę już niewiele brakuje. Przez alkohol wszystko, ale zrozumiałam, że jeżeli nie rzucę na dobre będzie mi to tak szło jak w styczniu i lutym. Obraziłam się na siebie. Czuję się lepiej psychicznie, nie pamiętam kiedy ostatnio włączyłam rano MTV i tańczyłam do muzyki zaczynając dzień. Dawno temu, a kiedyś robiłam to codziennie.

Jutro jadę do domu. Zobaczymy jak to będzie.




Lexi Boling









5 komentarzy:

  1. Boże ja to ostatnio robiłam 12 lat temu. Życie dorosłe niszczy człowieka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasem śpiewam i tańcze jak jestem sama w domu, supi sprawa polecam to robić nawet jak jesteś smutna bo pomaga się podnieść na duchu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takim typem urody jak dziewczyna na zdjęciu, ale muszę przyznać, że nogi ma boskie.
    Ja to chyba byłam stara od urodzenia, bo nigdy tego nie robiłam. Zazwyczaj poranki spędzam w pośpiechu, ale w ogóle mi to nie przeszkadza, wolę to od lenienia się w łóżku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się jej twarz nie podoba, ale to ciało... <3

      Usuń
  4. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń

:)

Przytyłam, pokłóciłam się z szefem i straciłam pracę po półtora miesiąca - dwa razy doprowadził mnie dupek Francuz do płaczu. Już wróciłam n...